Social Media Marketing Workbook
Sociale media is niet mee weg te denken als je met marketing bezig bent. Het Social Media Marketing Workbook geeft tips en advies.
Social Media Marketing Workbook
In Social Media Marketing worden, in duidelijk Engels, stap voor stap alle facetten van het gebruik van dit medium besproken.
De auteur Jason McDonald is sinds 1994 actief op internet en geeft les in SEO, AdWords en sociale media sinds 2009 online.Dit doet hij aan de Stanford University Continuing Studies, zowel AcademyX als de Bay Area Video Coalition in San Francisco.
Ook geeft hij workshops en in bedrijfstrainingen in de Verenigde Staten.
Zijn passie is om complexe marketingonderwerpen, zoals marketing via sociale media, begrijpelijk te maken voor eigenaren van kleine bedrijven en marketeers.
Zijn stijl is praktisch, hands-on en leuk.
Over Social Media Marketing
Nu verkrijgbaar is de totaal bijgewerkte versie voor 2023, in gewoon Engels - stap voor stap!
Koop het boek over sociale media dat wordt gebruikt door Stanford Voortdurende studies om sociale media marketing te onderwijzen.
Inclusief de concepten van "Recommendation Engines" vs. "Traditionele" sociale media.
Stapsgewijze marketing op Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Twitter, Pinterest.
- Leer adverteren op sociale mediaplatforms zonder geld te verliezen
- Bekijk video's - bekijk stapsgewijze begeleidende VIDEO'S die jouw laten zien hoe je sociale media voor jouw bedrijf kunt gebruiken.
- Gebruik de werkbladen - (download link in het boek) die een stap voor stap begeleiding geven voor elk platform.
- Toegang tot gratis tools - krijg toegang tot de bijbehorende marketingalmanak met gratis tools voor marketing via sociale media!
Dit is het best verkochte boek over sociale media marketing.
Heb je vragen?
Google gewoon 'Jason McDonald' en stuur een e-mail of bel.
De auteur, Jason McDonald, heeft duizenden mensen geïnstrueerd in zijn lessen in de San Francisco Bay Area, inclusief Stanford Continuing Studies, en ook online.
Inhoudsopgave
Inleiding Hoe werkt dit boek?
Toegang krijgen tot de begeleidende werkbladen en bronnen.
Social Media Marketing - wat het betekent om sociale media te gebruiken voor 'marketing'. Het is een feest en jij bent de feestgooier.
Content Marketing - Content is het 'food en entertainment' van je social media feest. Hoe maak je een content marketing machine? Facebook - begrijpen hoe je "organisch" op Facebook kunt adverteren via Facebook-berichten, pagina's en groepen.
Facebook-advertenties - Facebook-advertenties - beheers de in's en out's van adverteren op Facebook en Instagram.
LinkedIn - je profiel optimaliseren, LinkedIn gebruiken, praat op een levendige en vriendelijke manier met anderen. LinkedIn-content strategieën.
Twitter - Twitter je? Zou je dat doen? De verborgen kansen te midden van het lawaai van Twitter.
Instagram - het nummer 1 platform voor visueel winkelen en consumentenbereik. Zowel biologisch als reclame.
YouTube - de drie toepassingen van video - ondersteunend, SEO en delen / viraal plus native video op andere platforms.
TikTok - het nieuwe kind in de buurt en hoe TikTok te gebruiken voor B2C-marketing.
Pinterest - Pin het om het te winnen op Pinterest
E-mailmarketing - het Rodney Dangerfield van sociale media marketing.
Tot slot
Wil je serieus aan de gang met sociale media om jouw bedrijf te promoten?
Dan is dit boek een echte "must have"!
Dit boek behandelt met stapsgewijze instructies het opzetten van een pagina, inhoud, het aan elkaar koppelen van verschillende sociale media-accounts, zoekmachineoptimalisatie, trefwoorden, hoe je jouw beoordelingen kunt vinden, enz.
Het leuke van het boek is dat veel van deze stappen, op diverse platformen gebruikt kunnen worden.